Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Dec 2024 15:58:53 +0200

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/14454 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Ülenurme alevik, 22130 Tartu-Ülenurme 
tee L1 // T1 // Muuseumi tn 4 // Tartu mnt 10 // 12 // 14 // 16 // 16a // 18 
// 2 // 20 // 4 // 6 // 8, Tartu maakond, Kambja vald, Ülenurme alevik, 
22130 Tartu-Ülenurme tee L1 // Tartu maantee J5 // Tartu mnt 28 // 32 // 34 
(Tartu mnt. 2, 4, 6, 10, 14, 16, 16a, 18 ja 20 kaugkütte jaotus- ja 
ühendustorustikud, Tartu mnt. 28 ja 32 kaugkütte jaotus- ja 
ühendustorustikud) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vajalik kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27211629>  (menetlus nr: 
465348), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (SANDRA MARRAN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister